سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]

پرچین 286

 
 
سرآغاز(چهارشنبه 87 اردیبهشت 11 ساعت 11:51 صبح )

با نام ویاد خدا . خدایی که به قلم وآنچه که با قلم مسطور می شود قسم یاد فرموده.

سرآغاز نامه به نام خداست          که بی نام او نامه یکسر خطاست

سلام . اولین سطور را با صلوات بر محمد وآل محمد(ص)و درود به روح وروان پاک معمار کبیر انقلاب واحیاگر اسلام ناب  حضرت روح الله وهمه شهدای اسلام از صدر تاکنون و سلام وعرض ارادت خدمت خلف صالح روح الله حضرت آیت الله خامنه ای آ غاز می کنم .

این حقیر اولین بار است که دست به کار شده و به قول معروف وبلاگ نویسی را تجربه می کنم.خلاصه بگویم چندان تجربه ای در این مسیر ندارم و از دوستان تقاضای کمک می نمایم .

همیشه این سوال برای من وبسیاری دیگرمطرح بوده که چرا بعضی ها از قلم( این نعمتی که خدای حکیم ودانا  دراختیار انسان قرار داده و به آن وآنچه که به وسیله آن نوشته می شود قسم یاد فرموده)در مسیر خواست شیطان استفاده می نمایند وآنچه که مورد رضای شیطان ونوچه های اوست می نویسند !؟در حالی که ادعای ایمان و درستکاری بسیار دارند ومکتوبات خود را وحی منزل می پندارند.واز آن عجیبتر اینکه این خزعبلات از سوی عده ای از افراد مشهور وحتی روحانی به بهانه آزادی قلم و اندیشه!! حمایت هم می شوند.مکتوباتی که در نتیجه تراوش از مغزهای تهی از معنویت واندیشه الهی به خصوص در دوران حاکمیت جماعت اصلاحاتچی!! در روزنامه ها وکتابها به وفور چاپ شد یک روز هتاکیبه حریم پیامبر عظیم الشان (ص) روزی دیگر حمله به حریم ائمه معصومین علیهم السلام وروز دیگر زیر سوال بردن حضرت امام خمینی(ره) واصل مترقی ولایت فقیه و... وصد البته سردمداران اصلاحات! هم از آن حمایت می کردند چنان قند در دل دشمنان این مملکت آب کرده بود که فاتحه این انقلاب را خوانده بودند و برای دست یازیدن مجدد بر سر نوشت این مردم خودشان را آماده می کردند.سران اصلاحات هم برای پیشبرد گفتگوی مهم تمدنها!!! ودلخوشی غربیها حاضر بودند همه نوع حرکات موزون مطابق میل آنها!!! انجام دهند. غافل از اینکه قاطبه ملت چیز دیگری می خواهند.ملت همان چیزی را می خواهند که در سال 1357 برای رسیدن به آن هزاران شهید و جانباز دادند و8سال جنگ تحمیلی توسط همان غربیها را در سختترین شرایط تحمل نمودند.واین خواست واراده ملت در انتخابات تیر 1384 بود که فارغ از همه حزب و گروه بازی مردی را به عنوان سکاندار امور اجرایی کشور برگزید که واقعا از حنس مردم بود ودرد مردم را می شناخت . کسی که فارغ از هر گونه روشنفکر نمایی وفلسفه بافی های پوچ آمده بود تا به درد این مردم برسد واز مشکلاتشان بکاهد . اما مگر کسانی که در دایره زدو بند و ثروت اندوزی و قدرت طلبی قرار دارند می گذارند به این آسانی ها دولت نهم به اهداف خویش برسد . گرچه آقای دکتر احمدی نژاد نشان داده که مرد همه این میدانها ست اما مردم هم نباید او را در این عرص نفس گیر عدالت خواهی وعدالت طلبی تنها گذارند ومسلما تنها یش نخواهند گذاشت وبه شایعات و خزعبلات زراندوزان مفتخوروقعی نخواهند گذاشت . انشاءالله.   



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 1388  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «